Bekijk
Raadhuisplein 58A | 2922 AH | Krimpen Aan Den Ijssel T: 0180-511755 | E: info@gebrdeblock.nl
Laatste nieuws
Meer blogsAlbert Heijn breidt schoonmaakassortiment flink uit
Geplaatst op 17 August 2020 om 14:49 door Simone Tuinenburg
2905 keer gelezen
Albert Heijn introduceert vanaf deze week geconcentreerde navullingen voor schoonmaakspray’s en breidt uit met eco-afwasproducten. Hiermee wordt de supermarkt een voorloper in duurzaamheid op het gebied van schoonmaakproducten.
Het schap beslaat vijf meter met daarin duurzame producten voor de afwasmachine en handwas, schoonmaakbenodigdheden, allesreinigers, doekjes en spray’s. Een van de spray’s is van het exclusieve, nieuwe A-merk JAWS, het Just Add Water System, een geconcentreerde navulling zodat klanten thuis hun fles kunnenhergebruiken. Naast deze duurzame geconcentreerde spray verkoopt Albert Heijn vanaf nu ook CIF spray’s met navullingen.
Duurzaamheidspijlers van Albert Heijn
Albert Heijn wil met haar duurzaamheidsstrategie de verantwoordelijkheid nemen als het gaat om de impact van ketens op mens, dier en milieu. Ook wil de supermarktketen klanten helpen met de stappen richting een gezondere en meer duurzame leefstijl. Ieder jaar evalueert het bedrijf of de belangrijkste pijlers in haar duurzaamheidsbeleid nog helemaal kloppen. In 2019 scherpte Albert Heijn de pijlers aan: gezonde leefstijl, minder verpakkingen (en meer recycling), minder voedselverspilling, ketentransparantie en beter voor het klimaat.
Het schap beslaat vijf meter met daarin duurzame producten voor de afwasmachine en handwas, schoonmaakbenodigdheden, allesreinigers, doekjes en spray’s. Een van de spray’s is van het exclusieve, nieuwe A-merk JAWS, het Just Add Water System, een geconcentreerde navulling zodat klanten thuis hun fles kunnenhergebruiken. Naast deze duurzame geconcentreerde spray verkoopt Albert Heijn vanaf nu ook CIF spray’s met navullingen.
Duurzaamheidspijlers van Albert Heijn
Albert Heijn wil met haar duurzaamheidsstrategie de verantwoordelijkheid nemen als het gaat om de impact van ketens op mens, dier en milieu. Ook wil de supermarktketen klanten helpen met de stappen richting een gezondere en meer duurzame leefstijl. Ieder jaar evalueert het bedrijf of de belangrijkste pijlers in haar duurzaamheidsbeleid nog helemaal kloppen. In 2019 scherpte Albert Heijn de pijlers aan: gezonde leefstijl, minder verpakkingen (en meer recycling), minder voedselverspilling, ketentransparantie en beter voor het klimaat.
Reageren
Andere blog berichten
- Consumenten vinden Albert Heijn opnieuw meest duurzame supermarkt14 April 2022 om 15:49
- Consumenten vinden Albert Heijn opnieuw meest duurzame supermarkt14 April 2022 om 15:48
- Albert Heijn zet standaard op plantaardige voeding14 March 2022 om 10:55
- Albert Heijn start met volgende stap van geleidelijke invoering Nutri-Score 4 January 2022 om 14:42
- Zoete aardappelen uit Nederland bij Albert Heijn 1 December 2021 om 16:05
- Sponsoractie Voetbalpassie van Albert Heijn en KNVB levert 1,6 miljoen euro op voor amateurclubs in Nederland13 October 2021 om 18:40
- AH-gehakt van bakje naar zakje: jaarlijks 500.000 kilo minder plastic21 September 2021 om 11:05
- Nieuwe houdbare plantaardige zuivelalternatieven bij Albert Heijn 9 August 2021 om 16:58
- Nieuwe houdbare plantaardige zuivelalternatieven bij Albert Heijn 9 August 2021 om 16:58
- Albert Heijn introduceert digitale kassabon 3 August 2021 om 13:25