Bekijk
Raadhuisplein 58A | 2922 AH | Krimpen Aan Den Ijssel T: 0180-511755 | E: info@gebrdeblock.nl
Laatste nieuws
Meer blogsAlbert Heijn meest favoriete werkgever onder scholieren en studenten
Geplaatst op 12 October 2020 om 10:10 door Simone Tuinenburg
2798 keer gelezen
Albert Heijn is onder scholieren en studenten opnieuw gekozen als meest favoriete werkgever voor een bijbaan. Dit blijkt uit het Arbeidsmarkt GedragsOnderzoek (AGO) van Intelligence Group, waarin aan 2.914 scholieren en studenten werd gevraagd bij welke organisatie zij het liefst een bijbaan zouden willen hebben.
Voor het derde jaar op rij is Albert Heijn gekozen tot de meest favoriete organisatie om een bijbaan bij te hebben. Scholieren en studenten die vorig jaar aan het onderzoek van Intelligence Group hebben deelgenomen worden dit jaar automatisch uitgesloten voor het nieuwe onderzoek.
“We zijn heel blij dat wij voor de derde keer op rij de meest favoriete bijbaan werkgever van Nederland zijn, zeker ook omdat we hier veel energie in steken”, aldus René Herremans, director employer branding bij Albert Heijn. “We zijn hierbij niet alleen bezig met employer branding en werving, maar met name ook om het werken zelf steeds beter af te stemmen op de wensen en behoeftes van onze medewerkers. Vooral de sfeer en de gezelligheid binnen de supermarkten maken het echte verschil voor de medewerkers en voor de klanten. Ook zij merken het wanneer medewerkers graag bij ons werken en plezier in hun werk hebben”.
Voor het derde jaar op rij is Albert Heijn gekozen tot de meest favoriete organisatie om een bijbaan bij te hebben. Scholieren en studenten die vorig jaar aan het onderzoek van Intelligence Group hebben deelgenomen worden dit jaar automatisch uitgesloten voor het nieuwe onderzoek.
“We zijn heel blij dat wij voor de derde keer op rij de meest favoriete bijbaan werkgever van Nederland zijn, zeker ook omdat we hier veel energie in steken”, aldus René Herremans, director employer branding bij Albert Heijn. “We zijn hierbij niet alleen bezig met employer branding en werving, maar met name ook om het werken zelf steeds beter af te stemmen op de wensen en behoeftes van onze medewerkers. Vooral de sfeer en de gezelligheid binnen de supermarkten maken het echte verschil voor de medewerkers en voor de klanten. Ook zij merken het wanneer medewerkers graag bij ons werken en plezier in hun werk hebben”.
Reageren
Andere blog berichten
- Consumenten vinden Albert Heijn opnieuw meest duurzame supermarkt14 April 2022 om 15:49
- Consumenten vinden Albert Heijn opnieuw meest duurzame supermarkt14 April 2022 om 15:48
- Albert Heijn zet standaard op plantaardige voeding14 March 2022 om 10:55
- Albert Heijn start met volgende stap van geleidelijke invoering Nutri-Score 4 January 2022 om 14:42
- Zoete aardappelen uit Nederland bij Albert Heijn 1 December 2021 om 16:05
- Sponsoractie Voetbalpassie van Albert Heijn en KNVB levert 1,6 miljoen euro op voor amateurclubs in Nederland13 October 2021 om 18:40
- AH-gehakt van bakje naar zakje: jaarlijks 500.000 kilo minder plastic21 September 2021 om 11:05
- Nieuwe houdbare plantaardige zuivelalternatieven bij Albert Heijn 9 August 2021 om 16:58
- Nieuwe houdbare plantaardige zuivelalternatieven bij Albert Heijn 9 August 2021 om 16:58
- Albert Heijn introduceert digitale kassabon 3 August 2021 om 13:25